The story of the goat English stories + Urdu Stories (Moral Stories, Funny Stories, Famous Stories, Magical Stories, Prince/ Princess Stories, Fairytale Stories)

 I lived in a clean house. My boss was a very good man at heart. He loved me very much. He took care of me all the time. I was just a little bitch when my boss started taking care of me, he took care of my every need, gave me food on time and never scolded me for no reason.

My boss also had two small children. He also loved me very much. If he would caress my back with love, I would be happy. I used to go for walks on my own in the morning. And he would meet his friends who lived a short distance away.

He would tell them his master's words, and then come back at the appointed time to eat. And all day long he wandered around his master's house and sometimes out of the house.

I was much healthier by eating green leaves and soft grass. My master's two children loved me very much.


They would tell me something in their own language and I would just watch them quietly. He would sometimes sit with me for hours. And they would sometimes try unsuccessfully to grab my neck with their tiny hands and everyone would be happy to touch my long, long ears.


I was very happy in this house. I started liking people. I used to think how cute all these human beings are that we love animals so much. I never believed the words of my friends who said that humans are very bad and they treat animals badly.

I didn't believe them because I was very naughty and very naughty but my boss never scolded me.

My boss was a very poor man. He could barely make ends meet.

For a few days now I have been watching my boss get very upset. Whenever he looked at me, he was sad and depressed. The next morning, as usual, when he went to visit his friends a short distance away. So there were very few of my friends standing there.

I went to a friend who was a little older and asked where everyone had gone, and he told me a different story.

He said: Eid-ul-Adha is coming, in which Muslims perform the Sunnah of sacrifice by slaughtering animals by the command of Allah. We goats and goats as well as camels, oxen, sheep etc. are also sacrificed.

Yesterday some people came in a big car and took our owners with us at the cost of our companions. So go there and sell them in the market. We are all waiting for someone to come and take us with us.

I was shocked to hear all this. But gradually I understood everything, I also understood the reason why my master was sad that my master would sell me one day and pay off a lot of debt he had incurred on him but thinking of my separation he Gets sad and miserable.

The days went by like this. All my friends around me left. But no one came to my master to buy me. Maybe because I was alone. And the buyers had to buy the animals together. My boss was upset to see this situation.

Finally one day he decided that he would take me and sell me in the city.

So one morning my master put a rope around my neck and brought me to the door of the house. Suddenly I realized that someone was behind me. had been.

Like saying goodbye. I made a special sound out of my mouth and saw them for the last time and we left.

The goats did not go to the market from where the animals were brought. There were also a lot of goat buyers, my boss had applied henna on my white body.

So that i can look beautiful I was just looking at the goat market when two young men with mustaches came to my boss and started asking about me. By living with human beings, I began to understand their words.

Suddenly one of the two young men put his dirty hands on my face and opened my mouth to look. I could smell his hands. Finally he saw the teeth in my mouth and left my mouth. I breathed a sigh of relief.

But I still had my test. Leaving my mouth, he started touching my neck. Sometimes he would put his dirty hands on my leg and sometimes on my back and mutter something with his mouth. Eventually they both left. And I was thankful that they didn't like me.


It was too late for them both to leave, now everyone was coming to see me. I was tired of having everyone try me out. Repeatedly opening my mouth, my jaws started to ache. I don't know what they were looking for in my mouth.

By God, it was night time and there was some peace in the goat market. I was exhausted. My master tied the other end of the rope around my neck with his feet and lay down there himself. I also sat there and fell asleep.

And I don't know when I fell asleep.

Suddenly a loud noise opened my eyes, the sun had not yet risen completely. And in the market again, the same initiative had started. Today the rush was increasing. An old man with two small children came to see me.

The two little ones were very naughty. One grabbed my horn and the other started pulling my leg. I recovered from my anger. My heart longed for one leg to hit them both today but stopped when I saw my master. This old man also looked at the teeth in my mouth with trembling hands as usual and left.

I began to think in my heart that maybe I don't like seeing my dirty teeth and that was it. I always kept my teeth clean. Here in the city, after eating dirty water and dry rotten grass, a lot of dirt had accumulated on my teeth.

And they probably wanted a white-toothed goat. This day also passed like three.

Today was my third day in the market. There were signs of distress on my boss's face. At first nobody liked it. And whatever he liked, he would listen to my price and leave, touching his ears.

Even today, the market was busier than ever. It had been three days since I had been constantly eating dirty water and dead grass. But I did not complain about my master. My boss always gave me good food. Today I had to come to work in his difficult time.

Even today, as usual, my mouth was opened several times. And everyone who came looked at my teeth with a twinkle in their eye. My heart was longing for anyone who came to see me to open my mouth before touching it.


Even today, no one liked me, they would run away when they heard my price. Apparently I was a healthy goat raised in the village. My boss had to pay a good price for me. And I was so beautiful that most of my fellow goats in the market would sigh when they saw me.

There were few days left in Eid. Today was my fourth day in the market. I was standing in the coffee shop today. My boss applied henna and prepared it well. It was late in the evening when an old man came to me with his three young children, stared at me and asked my boss for my price.

I finally liked it, my boss took the price and handed the rope to this man. And my master began to caress my back. I figured I'd have to go see someone else. My boss will be someone else. The man drove me to his car, and after a short journey we stopped at the gate of a luxurious house.


The goat came, the goat came. All the children in the house were shouting for joy. Everyone was watching me eagerly. I was tied up in a corner of the yard.

The children in the house were very naughty.

They did not allow me to leave China even for a moment. Someone would grab my horn and someone would pull my leg. Someone would hit me on the ears and someone would pull my hair. How long will it last? I hit one child lightly and all the children moved away from me.

I breathed a sigh of relief, unfortunately since I came no one asked for water, no food, my anger was over.

I looked up and saw the children. So I saw a small child in the distance. He who was looking at me with great love, brought the grass lying in the house and threw it in front of me, and also brought water.

I looked at this child with grateful eyes and was happy in my heart that there is someone to take care of me.

There was only one day left in Eid. A big bee brought me pieces of dry bread and put them in my mouth again and again.

I thought the townspeople didn't even know what to feed a goat, I didn't eat those dry pieces and started making loud noises. She became very angry and said: Look at his cheeks, he neither eats nor drinks anything, he just eats his brain by speaking.

I was already very sad to miss the village. It was very sad to hear the words of this big B from above. Heart tochaha a strong buck this big B also rooted. But be patient. And said nothing. In the evening all the family came together to see me.

So a little boy began to say. "When will Amy get her milk out?" I laughed heartily when I heard this. And everyone in the house started laughing. When all the family members left, the same child of yesterday was called Harris by all the family members. He came to me.

He started caressing my back with love. And then he untied the rope and took me out for a walk. He would let go of my rope wherever I wanted to go. He fell in love with me He would hang out in the yard several times a day and watch me.

He took care of my every need. As the day of my sacrifice approached, I realized that I had been chosen to sacrifice in the cause of God. I will go to heaven. And I will live there with luxury and pleasure. Harris had become accustomed to me.

Harris pointed to me on the moonlit night and addressed his father in a sad tone. "Baba, can't he stay with us forever ...?" Baba fell lovingly on Harris's head and said, "Dear son, tomorrow we will have to sacrifice him in the way of Allah."

The question came to Harith's little mind. "Son, because thousands of years ago today, when Hazrat Ibrahim (as) was commanded to sacrifice his beloved son. So the pleasure of Allah overcame the stature of the young son, his good looks and his love.

He himself tied his son's hands and feet in ropes and while expressing his love for Allah, he stabbed his son Ishmael (as) in the throat. Allah intended to test Ibrahim and he succeeded in that. Nar Nimrod could not burn Ibrahim (as). Similarly, by the command of Allah, the knife running through the throat of Ishmael (as) could not shed a single drop of blood from his body.

An animal was called from heaven which was slaughtered in place of Hazrat Ismail and blood was shed. It has been a tradition since then that the children of the Muslim Ummah commemorate Ibrahim Khalilullah (peace be upon him) by offering an animal sacrifice on the 10th of Dhul-Hijjah every year and renewing the vow that this low spirit will support you. Come here, we will live for you. ”Harris had the answer to his question.

Come on son, go to sleep now. I have to get up early in the morning. All the children were dressed in colorful love clothes. He looked very happy. Nobody thought of me. But Harris was also giving me food and water on the day of Eid. He looked sad today, he was very emotional about me.


All the men came after offering Eid prayers. And they started intending to slaughter me in the yard. The rope was pulled out of my throat. I was laid on the ground and slaughtered before Allah for His pleasure. The last time I saw him.

He was Naaman. He was looking at me through the window of the room with his wet eyes. He knew That he is seeing me one last time. I wanted to say a lot to Noman. But could not say anything. I wanted to say to him that thank you Noman, for taking care of me, for taking me for a walk outside, for giving me water, don't be sad, even if I am not one of my friends will come again, he will keep coming every year.

You just have to take care of your scapegoat and send it away every year ...



میں ایک صاف ستھرے گھر میں رہتا تھا۔ میرا باس دل کا بہت اچھا آدمی تھا۔ وہ مجھ سے بہت پیار کرتا تھا۔ اس نے ہر وقت میرا خیال رکھا۔ میں ابھی ایک چھوٹی سی کتیا تھی جب میرے باس نے میرا خیال رکھنا شروع کیا، اس نے میری ہر ضرورت کا خیال رکھا، مجھے وقت پر کھانا دیا اور کبھی مجھے بلا وجہ ڈانٹا۔




میرے باس کے بھی دو چھوٹے بچے تھے۔ وہ بھی مجھ سے بہت پیار کرتا تھا۔ اگر وہ پیار سے میری پیٹھ پر ہاتھ پھیرے گا تو مجھے خوشی ہوگی۔ میں صبح خود ہی چہل قدمی کے لیے جاتا تھا۔ اور وہ اپنے دوستوں سے ملتا جو تھوڑے فاصلے پر رہتے تھے۔


وہ انہیں اپنے آقا کی باتیں بتاتا اور پھر مقررہ وقت پر کھانا کھا کر واپس آتا۔ اور سارا دن وہ اپنے مالک کے گھر کے گرد چکر لگاتا اور کبھی گھر سے باہر۔


میں سبز پتے اور نرم گھاس کھا کر بہت صحت مند تھا۔ میرے آقا کے دو بچے مجھ سے بہت پیار کرتے تھے۔




وہ مجھے اپنی زبان میں کچھ بتاتے اور میں خاموشی سے انہیں دیکھتا رہتا۔ وہ کبھی کبھی میرے پاس گھنٹوں بیٹھا رہتا۔ اور وہ کبھی کبھی اپنے ننھے ننھے ہاتھوں سے میری گردن پکڑنے کی ناکام کوشش کرتے اور ہر کوئی میرے لمبے لمبے کانوں کو ہاتھ لگا کر خوش ہو جاتا۔




میں اس گھر میں بہت خوش تھا۔ میں لوگوں کو پسند کرنے لگا۔ میں سوچتا تھا کہ یہ سب انسان کتنے پیارے ہیں کہ ہم جانوروں سے اتنی محبت کرتے ہیں۔ میں نے اپنے دوستوں کی باتوں پر کبھی یقین نہیں کیا جو کہتے تھے کہ انسان بہت برے ہیں اور وہ جانوروں کے ساتھ برا سلوک کرتے ہیں۔


میں نے ان پر یقین نہیں کیا کیونکہ میں بہت شرارتی اور بہت شرارتی تھا لیکن میرے باس نے مجھے کبھی نہیں ڈانٹا۔


میرا باس بہت غریب آدمی تھا۔ وہ بمشکل اپنی زندگی گزار سکتا تھا۔


اب کچھ دنوں سے میں اپنے باس کو بہت پریشان دیکھ رہا ہوں۔ وہ جب بھی میری طرف دیکھتا، اداس اور افسردہ تھا۔ اگلی صبح حسب معمول جب وہ تھوڑی دور اپنے دوستوں سے ملنے گیا۔ تو وہاں میرے بہت کم دوست کھڑے تھے۔


میں ایک دوست کے پاس گیا جو کچھ بڑا تھا اور پوچھا کہ سب کہاں گئے ہیں، اور اس نے مجھے ایک الگ کہانی سنائی۔

فرمایا: عید الاضحی آنے والی ہے جس میں مسلمان اللہ کے حکم سے جانور ذبح کرکے قربانی کی سنت ادا کرتے ہیں۔ ہم بکرے اور بکرے کے ساتھ ساتھ اونٹ، بیل، بھیڑ وغیرہ بھی قربان کرتے ہیں۔


کل کچھ لوگ بڑی گاڑی میں آئے اور ہمارے ساتھیوں کی قیمت پر ہمارے مالکان کو اپنے ساتھ لے گئے۔ تو وہاں جا کر بازار میں بیچ دو۔ ہم سب اس انتظار میں ہیں کہ کوئی آئے اور ہمیں اپنے ساتھ لے جائے۔


یہ سب سن کر میں چونک گیا۔ لیکن رفتہ رفتہ مجھے سب کچھ سمجھ میں آگیا، مجھے اس کی وجہ بھی سمجھ میں آگئی کہ میرے آقا اس غمگین تھے کہ میرا آقا ایک دن مجھے بیچ کر اس کا بہت سا قرض ادا کر دے گا جو اس نے اس پر اٹھایا تھا لیکن میری جدائی کا سوچ کر وہ اداس اور دکھی ہو جاتا ہے۔


دن اسی طرح گزرتے گئے۔ میرے آس پاس کے تمام دوست چلے گئے۔ لیکن کوئی میرے آقا کے پاس مجھے خریدنے نہیں آیا۔ شاید اس لیے کہ میں اکیلا تھا۔ اور خریداروں کو مل کر جانور خریدنا پڑتے تھے۔ میرا باس یہ حالت دیکھ کر پریشان ہو گیا۔


آخر ایک دن اس نے فیصلہ کیا کہ وہ مجھے لے جا کر شہر میں بیچ دے گا۔


چنانچہ ایک صبح میرے آقا نے میرے گلے میں رسی ڈالی اور مجھے گھر کے دروازے پر لے آئے۔ اچانک مجھے احساس ہوا کہ کوئی میرے پیچھے ہے۔ رہا تھا.


جیسے الوداع کہنا۔ میں نے اپنے منہ سے ایک خاص آواز نکالی اور انہیں آخری بار دیکھا اور ہم وہاں سے چلے گئے۔


بکرے منڈی نہیں جاتے تھے جہاں سے جانور لائے جاتے تھے۔ بکرے خریدنے والے بھی بہت تھے، میرے مالک نے میرے سفید بدن پر مہندی لگائی تھی۔


تاکہ میں خوبصورت نظر آؤں میں ابھی بکرا منڈی دیکھ رہا تھا کہ دو مونچھوں والے نوجوان میرے باس کے پاس آئے اور میرے بارے میں پوچھنے لگے۔ انسانوں کے ساتھ رہ کر میں ان کی باتوں کو سمجھنے لگا۔


اچانک دو نوجوانوں میں سے ایک نے اپنے گندے ہاتھ میرے چہرے پر رکھے اور دیکھنے کے لیے میرا منہ کھول دیا۔ میں اس کے ہاتھوں کو سونگھ سکتا تھا۔ آخر اس نے میرے منہ میں دانت دیکھے اور میرا منہ چھوڑ دیا۔ میں نے سکون کی سانس لی۔


لیکن میرا امتحان ابھی باقی تھا۔ میرا منہ چھوڑ کر وہ میری گردن کو چھونے لگا۔ کبھی وہ اپنے گندے ہاتھ میری ٹانگ پر رکھ دیتا اور کبھی میری پیٹھ پر اور منہ سے کچھ بڑبڑاتا۔ بالآخر وہ دونوں چلے گئے۔ اور میں شکر گزار تھا کہ انہوں نے مجھے پسند نہیں کیا۔




ان دونوں کے جانے میں کافی دیر ہو چکی تھی، اب سب مجھے دیکھنے آ رہے تھے۔ میں تھک گیا تھا کہ سب نے مجھے آزمایا۔ بار بار منہ کھولنے سے میرے جبڑوں میں درد ہونے لگا۔ پتا نہیں وہ میرے منہ میں کیا ڈھونڈ رہے تھے۔


خدا کی قسم رات کا وقت تھا اور بکرا منڈی میں کچھ سکون تھا۔ میں تھک گیا تھا۔ میرے آقا نے رسی کا دوسرا سرا میرے گلے میں پاؤں سے باندھا اور خود وہیں لیٹ گئے۔ میں بھی وہیں بیٹھ کر سو گیا۔


اور پتا نہیں کب سو گیا۔

اچانک ایک زوردار آواز سے میری آنکھ کھل گئی، سورج ابھی پوری طرح طلوع نہیں ہوا تھا۔ اور بازار میں پھر وہی پہل شروع ہو گئی تھی۔ آج رش بڑھتا جا رہا تھا۔ ایک بوڑھا آدمی دو چھوٹے بچوں کے ساتھ مجھ سے ملنے آیا۔


دونوں چھوٹے بڑے شرارتی تھے۔ ایک نے میرا ہارن پکڑ لیا اور دوسرے نے میری ٹانگ کھینچنی شروع کر دی۔ میں اپنے غصے سے باز آیا۔ میرا دل چاہتا تھا کہ آج ایک ٹانگ ان دونوں کو ماروں لیکن اپنے آقا کو دیکھ کر رک گیا۔ اس بوڑھے نے بھی حسب معمول کانپتے ہاتھوں سے میرے منہ میں دانتوں کی طرف دیکھا اور چلا گیا۔


میں دل ہی دل میں سوچنے لگا کہ شاید مجھے اپنے گندے دانت دیکھنا پسند نہیں اور بس۔ میں نے ہمیشہ اپنے دانت صاف رکھے۔ یہاں شہر میں گندا پانی اور سوکھی سڑی ہوئی گھاس کھانے کے بعد میرے دانتوں پر بہت سی گندگی جمع ہو گئی تھی۔


اور وہ شاید ایک سفید دانت والی بکری چاہتے تھے۔ یہ دن بھی تین کی طرح گزر گیا۔


آج بازار میں میرا تیسرا دن تھا۔ میرے باس کے چہرے پر پریشانی کے آثار تھے۔ پہلے تو کسی کو پسند نہیں آیا۔ اور جو اسے پسند آتا، وہ میری قیمت سنتا اور کانوں کو ہاتھ لگا کر چلا جاتا۔


آج بھی بازار پہلے سے زیادہ مصروف تھا۔ تین دن ہو چکے تھے کہ میں مسلسل گندا پانی اور مردہ گھاس کھا رہا تھا۔ لیکن میں نے اپنے مالک سے کوئی شکایت نہیں کی۔ میرے باس نے مجھے ہمیشہ اچھا کھانا دیا۔ آج مجھے ان کے مشکل وقت میں کام پر آنا تھا۔


آج بھی ہمیشہ کی طرح کئی بار میرا منہ کھلا۔ اور جو بھی آیا وہ اپنی آنکھوں میں چمک کے ساتھ میرے دانتوں کی طرف دیکھنے لگا۔ میرا دل ترس رہا تھا کہ جو بھی مجھے دیکھنے آئے اسے چھونے سے پہلے منہ کھول دے۔




آج بھی مجھے کسی نے پسند نہیں کیا، وہ میری قیمت سن کر بھاگ جائیں گے۔ بظاہر میں گاؤں میں پالا ہوا ایک صحت مند بکرا تھا۔ میرے مالک کو میرے لیے اچھی قیمت ادا کرنی پڑی۔ اور میں اتنی خوبصورت تھی کہ بازار میں میرے اکثر ساتھی بکرے مجھے دیکھ کر آہیں بھرتے تھے۔


عید میں چند دن باقی تھے۔ آج بازار میں میرا چوتھا دن تھا۔ میں آج کافی شاپ میں کھڑا تھا۔ میرے باس نے مہندی لگائی اور اچھی طرح تیار کی۔ شام کا وقت تھا جب ایک بوڑھا آدمی اپنے تین چھوٹے بچوں کے ساتھ میرے پاس آیا، مجھے گھور کر دیکھا اور میرے مالک سے میری قیمت پوچھی۔


آخر کار مجھے یہ پسند آیا، میرے مالک نے قیمت لے کر اس شخص کو رسی دے دی۔ اور میرے آقا میری پیٹھ کو سہلانے لگے۔ میں نے سوچا کہ مجھے کسی اور سے ملنے جانا پڑے گا۔ میرا باس کوئی اور ہو گا۔ اس آدمی نے مجھے اپنی گاڑی تک پہنچایا اور ایک مختصر سفر کے بعد ہم ایک پرتعیش گھر کے گیٹ پر رک گئے۔




بکری آئی، بکری آئی۔ گھر کے تمام بچے خوشی سے چیخ رہے تھے۔ سب مجھے بے تابی سے دیکھ رہے تھے۔ میں صحن کے ایک کونے میں بندھا ہوا تھا۔


گھر کے بچے بہت شرارتی تھے۔


انہوں نے مجھے ایک لمحے کے لیے بھی چین سے نہیں نکلنے دیا۔ کوئی میرا سینگ پکڑے گا اور کوئی میری ٹانگ کھینچ لے گا۔ کوئی میرے کانوں پر مارتا اور کوئی میرے بال کھینچتا۔ یہ کب تک چلے گا؟ میں نے ایک بچے کو ہلکا سا مارا اور تمام بچے مجھ سے دور ہو گئے۔


میں نے سکون کا سانس لیا، بدقسمتی سے جب سے میں آیا ہوں کسی نے پانی نہیں مانگا، کھانا نہیں، میرا غصہ ختم ہوگیا۔


میں نے نظر اٹھا کر بچوں کو دیکھا۔ تو میں نے دور ایک چھوٹا بچہ دیکھا۔ وہ جو مجھے بڑی محبت سے دیکھ رہا تھا، گھر میں پڑی گھاس لا کر میرے سامنے پھینکی، اور پانی بھی لے آیا۔


میں نے شکر گزار نظروں سے اس بچے کی طرف دیکھا اور دل ہی دل میں خوش ہوا کہ کوئی ہے جو میرا خیال رکھے۔


عید میں صرف ایک دن باقی تھا۔ ایک بڑی مکھی میرے لیے سوکھی روٹی کے ٹکڑے لا کر بار بار منہ میں ڈالتی تھی۔


میں نے سوچا کہ بستی والوں کو یہ بھی نہیں معلوم کہ بکری کو کیا کھلانا ہے، میں نے وہ خشک ٹکڑے نہیں کھائے اور اونچی آواز میں شور مچانے لگا۔ وہ بہت غصے میں آئی اور کہنے لگی: اس کے گالوں کو دیکھو، وہ نہ کچھ کھاتا ہے نہ پیتا ہے، وہ صرف بول کر دماغ کھاتا ہے۔


گاؤں کو یاد کر کے مجھے پہلے ہی بہت دکھ تھا۔ اوپر سے اس بڑی بی کی باتیں سن کر بہت دکھ ہوا۔ دل توچاہا ایک مضبوط ہرن اس بڑی بی نے بھی جڑ پکڑ لی۔ لیکن صبر کرو۔ اور کچھ نہیں کہا۔ شام کو سارے گھر والے مجھ سے ملنے آئے۔


تو ایک چھوٹا لڑکا کہنے لگا۔ "امی اپنا دودھ کب نکالیں گی؟" یہ سن کر میں دل سے ہنس پڑا۔ اور گھر کے سبھی لوگ ہنسنے لگے۔ گھر کے سب لوگ چلے گئے تو کل کے اسی بچے کو گھر والے سب نے حارث کہا۔ وہ میرے پاس آیا۔


وہ پیار سے میری پیٹھ کو سہلانے لگا۔ اور پھر وہ رسی کھول کر مجھے باہر سیر کے لیے لے گیا۔ میں جہاں جانا چاہتا وہ میری رسی کو چھوڑ دیتا۔ اسے مجھ سے پیار ہو گیا وہ دن میں کئی بار صحن میں گھومتا اور مجھے دیکھتا۔


اس نے میری ہر ضرورت کا خیال رکھا۔ جیسے جیسے میری قربانی کا دن قریب آیا، میں نے محسوس کیا کہ مجھے خدا کی راہ میں قربان کرنے کے لیے چنا گیا ہے۔ میں جنت میں جاؤں گا۔ اور میں وہاں عیش و عشرت کے ساتھ رہوں گا۔ حارث مجھ سے مانوس ہو چکا تھا۔

حارث نے چاندنی رات میں میری طرف اشارہ کیا اور اداس لہجے میں اپنے والد کو مخاطب کیا۔ "بابا کیا وہ ہمیشہ ہمارے ساتھ نہیں رہ سکتا...؟" بابا پیار سے حارث کے سر پر گرے اور بولے پیارے بیٹے کل ہمیں اسے اللہ کی راہ میں قربان کرنا پڑے گا۔


حارث کے چھوٹے سے ذہن میں سوال آیا۔ "بیٹا کیونکہ آج سے ہزاروں سال پہلے جب حضرت ابراہیم علیہ السلام کو اپنے پیارے بیٹے کو قربان کرنے کا حکم ہوا تو اللہ کی خوشنودی جوان بیٹے کے قد، اس کی خوبصورتی اور اس کی محبت پر غالب آگئی۔


اس نے خود اپنے بیٹے کے ہاتھ پاؤں رسیوں سے باندھے اور اللہ سے محبت کا اظہار کرتے ہوئے اپنے بیٹے اسماعیل علیہ السلام کے گلے میں چھرا گھونپ دیا۔ اللہ تعالیٰ نے ابراہیم کا امتحان لینے کا ارادہ کیا اور وہ اس میں کامیاب ہوئے۔ نمرود ابراہیم علیہ السلام کو جلا نہ سکا۔ اسی طرح اللہ کے حکم سے حضرت اسماعیل علیہ السلام کے گلے سے چلنے والا چھری ان کے جسم سے خون کا ایک قطرہ بھی نہ بہا سکا۔


آسمان سے ایک جانور منگوایا گیا جسے حضرت اسماعیل کی جگہ ذبح کر کے خون بہایا گیا۔ اس کے بعد سے یہ روایت چلی آ رہی ہے کہ امت مسلمہ کے فرزند ابراہیم خلیل اللہ علیہ السلام کی یاد مناتے ہیں اور ہر سال 10 ذوالحجہ کو جانور کی قربانی دیتے ہیں اور اس عہد کی تجدید کرتے ہیں کہ یہ پست جذبہ آپ کا ساتھ دے گا۔ یہاں آؤ، ہم تمہارے لیے جییں گے۔ ” حارث کے پاس اس کے سوال کا جواب تھا۔


چلو بیٹا اب سو جاؤ۔ مجھے صبح جلدی اٹھنا ہے۔ تمام بچے رنگ برنگے پیار کے لباس میں ملبوس تھے۔ وہ بہت خوش نظر آرہا تھا۔ کسی نے میرے بارے میں نہیں سوچا۔ لیکن حارث مجھے عید کے دن کھانا اور پانی بھی دے رہا تھا۔ وہ آج اداس لگ رہا تھا، وہ میرے بارے میں بہت جذباتی تھا۔




سب مرد عید کی نماز پڑھ کر آئے۔ اور وہ مجھے صحن میں ذبح کرنے کا ارادہ کرنے لگے۔ میرے گلے سے رسی نکال لی گئی۔ مجھے زمین پر لٹا دیا گیا اور اللہ کے حضور اس کی رضا کے لیے ذبح کر دیا گیا۔ آخری بار جب میں نے اسے دیکھا تھا۔


وہ نعمان تھا۔ وہ نم آنکھوں سے کمرے کی کھڑکی سے میری طرف دیکھ رہا تھا۔ وہ جانتا تھا کہ وہ مجھے آخری بار دیکھ رہا ہے۔ میں نعمان سے بہت کچھ کہنا چاہتا تھا۔ مگر کچھ کہہ نہ سکا۔ میں نے اس سے کہنا چاہا کہ شکریہ نعمان، میرا خیال رکھنے کے لیے، مجھے باہر سیر کے لیے لے جانے کے لیے، مجھے پانی دینے کے لیے، اداس مت ہو، چاہے میں میرے دوستوں میں سے ہی کیوں نہ ہوں، وہ پھر آئے گا۔ ہر سال آتے رہیں گے.


آپ کو صرف اپنے قربانی کے بکرے کا خیال رکھنا ہے اور اسے ہر سال رخصت کرنا ہے ...

Comments